mandag 16. april 2012

WHO FOUND OTTO!!

 Det er vel ingen hemmelighet at jeg elsker denne leverandøren, og alle de vakre, gamle sakene de har!
:-)
Det de også har, er nyproduserte møbler laget etter gamle modeller, bl.a. nydelige skap!
Disse skapene er altfor store til at jeg kan ha dem utstilt her hjemme, men jeg er igang med å lage en kategori i nettbutikken, der jeg vil legge ut bilder av endel møbler, som kan skaffes på bestilling!
:-)
I mellomtiden er det bare å nyte disse vakre bildene, fra Who Found Otto!
Ha en strålende uke!!
Klem-Mia

11 kommentarer:

  1. Så mange flotte ting, jeg skjønner godt at du liker disse tingene. De passer perfekt i ditt vakre hjem Mia :-)

    Klem
    Netta

    SvarSlett
  2. Vilka underbara möbler och saker!!!
    Förstår att du älskar denna leverantör... :)
    Helt undebart!!
    Soffan är ju en dröm...

    Kram Tina

    SvarSlett
  3. Nydelig skap! Jeg elsker Who found Otto puten min! :)

    SvarSlett
  4. Fantastisk!!! Jeg har et par putetrekk derfra...av en eller annen grunn få jeg dem ikke til å funke hos meg. Tenkte å prøve dem i utestua før jeg gir opp;) De er 50x70...hva tar du for dem i butikken din?

    Håper du har hatt en fiiin start på uken!

    Største klemmen til deg Miamakker:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Elsker de putetrekkene, rart de ikke funker hos deg egentlig.. :-) Jeg tar 399,- for de som er 50x70 cm. Har vel bare ett igjen nå tror jeg, må bestille flere tekstiler derfra :-) KLEM

      Slett
  5. Så spændende møbler - har aldrig hørt om grossisten før

    SvarSlett
  6. Åååh hva lekkert da!!! Det var bare superfint, må jeg se mer på ja. hihi ;p

    Ha en fin uke berta.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett
  7. Hei!

    For noen herlige bilder:) kjempe spennende møbler, har ikke hørt om de før! må nok inn der å kikke litt ja:)
    Sov godt!

    Klem Merete

    SvarSlett
  8. Åååå, fine ting ... sikle-sikle ...

    SvarSlett
  9. å det var mange fine ting..... ! Jeg drømmer.....

    SvarSlett

Thank U for leaving me a comment! :-)
More interior updates at Instagram; Follow @maria_miasinterior and @newroominterior